Spominje se privatizacija. Naravno, često taj proces bude povezan sa korupcijom.
Sem samog procesa privatizacije koji može da bude sporan, može li mi neko objasniti zašto bi bilo loše da prevoznik u NS bude privatna firma.
Meni lično kao korisniku usluga su bitne cene i kvalitet usluga.
A ostale stvari, koliko ima zaposlenih (i onih potrebnih i onih nepotrebnih), ko tu zarađuje (vlasnici preduzeća ili lokalni korumpirani političari) meni nisu od neke velike važnosti.
Inače, baš sam danas išao autobusom sa Naselja do Limana. Ono što je bilo zanimljivo jeste da na trećini onih stanica sa nadstrešnicom nema nikakvog reda vožnje ali zato na svakoj uredno stoji reklama.
Predlažem da se napravi revizija DSS upravljanja unazad nekoliko godina i da se postavi na odgovorna mesta adekvatan kadar, spre svega sposoban da vrsi svoj posao.
Narode moj sto se nervirate. Zivecemo mi ovako jos sto godina. Nista se tu nece promeniti. Svi mi koji ostajemo ovde moramo da se pomirimo sa tim. Vecina nas je usla u stranke razne da bi lakse dosla do paretina nekih, neko ce da botuje za 50e al to samo zato sto je to najlakse nacin zaraditi 50e. Samo polako docekacemo mi Dacicevog sina, Vucicevog sina, Djindjicevu cerku, sina Bate kan kan, sina Arkanovog... A mi ostali ostalo nam je samo da ih sve na ignore. Resenje je na selu ko ne zna da naplati odavde neke usluge strancima tipa IT sektor ili neko projektovanje...
Nervirati se nema potrebe, kad se vec ostalo ovde
Gradonacelnice, SNS i DSS, brige me za vas. Nego, kada ce drzavni autobusi prestati da truju gradjane NS? Eto, ja na primer, nikada vise necu propustiti autobus, jer mi, kada ide ispred kola, kabina bude kao gasna komora. Kada vozim bicikli treba mi maska. Lecenje respiratornih problema gradjana je svakako skuplje nego ulaganje u cist, ekoloski javni prevoz. Realno, ako nas potrujete nece imati ko da finansira javna preduzeca, tj. vase DS, DSS, SNS, itd. interesne grupacije. E, tad cete biti u problemu...
Evo gledam sad sajt DSS-a, isti ljudi na istim mestima! Ti isti ljudi su bili u vlasti sa SNS a sad ih kao kritikuju! Ugasite stranku besramnici jedni ili pustite druge ljude da dignu stranku na noge!
Ako se JGSP posmatra sa strane kao čisto ekonomsko pitanje, sve ovo izgleda kao pre 30 godina, sistem plaćanja karata, izgled autobusa, ekologija, informacije na stanicama, kao da je vreme stalo. Za strance koji dođu u grad iz bilo koje zemlje, kao da su došli vremeplovom u prošlost.
Grade kulture, tugo....Vlasti, nevlasti,....ovi-oni....
Sa ovim voznim parkom smo KO TO TAMO PEVA, a ne grad kulture! Kupite godišnje 30-50 autobusa, regulišite socijalne kategorije karata, oslobodite vozače suvišnih poslova (otvaranja vrata ovih-onih, izigravanja psihologa frustriranim ljudima koji nemaju za normalnu egzistenciju pa se prazne na voznom osoblju...), sredite saobraćajnice da autobusi prolaze normalno, oslobodite grad od divljih neoznačenih linijskih taksista...imate Vi dosta toga da sredite, pa će se i problemi u GSP-u srediti. Ne mlatite praznu slamu po Skupštini, ne zapošljavajte svoj šljam po preduzećima, preuzmite odgovornost za svoja dela i nedela! DSS, SNS koji god da ste, radite svoj posao i prestanite da glumite obdanište. Građani nisu igračka za Vaše prepucavanje.
Šta su dobili radnici od novih direktora.. Jedino su nam tu socijalu od 40.000 podelili na četiri dela, umesto kako je bilo dogovoreno odjedamput..
Jedino su se sindikalci dobro oparili
Само се ви тешите да ДСС не постоји. Тамо су сада прави људи који су вођени идеологијом а не интересом. Сам програм ДСС је сјајан а и председник је способан да га спроводи у савезу или без, свеједно.
DSS je u pravu, JGSP Novi Sad jedva funkcioniše, samo zaboravljaju činjenicu da su i njihovi kadrovi u predhodnoj garnituri dali svoj doprinos upropašćavamju preduzeća. Ni SNS ne pokazuje veliku zainteresovanost rešavanju nakupljenih problema, osim ako smenu par ljudi ne smatraju velikim potezom, ukoliko se ozbiljno ne pristupi problemima upašće se u situaciju u kojoj će se uvođenje privatnih prevoznika nameće kao jedino rešenje, doduše nespretno i rogobatno ali izgleda da je to i krajnji cilj.
...autobusi, sramota, osim ako se setimo sankcija, do sad su najgori. I to npr. busevi 2, 7 i 9 krecu u isto vreme, i kad ti ode jedan odu svi do sledecih 17-20 min.
Karta je preskupa, u Bratislavi je mesecna 27 evra, Kosice (grad kao NS) 20 evra mesecno, a puno bolje prevoz radi! I imaju veci standard od nas, a jeftiniji su!
Gde ima dima - ima i vatre.
Već nekoliko meseci se stvara utisak da JGSPNS ne može da održava javni prevoz na teritoriji grada Novog Sada. Da bi javnost lakše prihvatila odluku o "neophodnosti uvođenja privatnog partnera" u sistem javnog prevoza na teritoriji Grada.
Postoje planovi, u korumpiranim glavama, da uvedu privatne "partnere" u međumesni (van teritorije Grada Novog Sada) i prigradski prevoz, a da samo gradske linije ostanu pod ingerencijom JGSPNS.
Šuruje se sa više "partnera", ali se dva posebno izdvajaju: jedan za istok, drugi za zapad. Ovaj na zapadnom sektoru ima već spremnih 50 vozila.
Koji busevi se kupuju gde su?
Krsevi svaki dan sve gore stanje.
Nista se nije promenulo sem direktora i pojedini kadrovi opet zamenuli uloge.izmanipulisali snagom vozaca sklonili direktora i namestili njima pogodnijeg verovatno.cekajte jesen nece biti ni vozila ni vozaca u tom redu voznje.
Vidim da se ovde prepucavate oko toga da li DSS postoji? Pa to uopšte nije tema. I da, očigledno DSS postoji i bavi se gradskim temama. Ovog puta tema su problemi u JGSP koji evidentno postoje, nisu mali i neko ih je konačno javno pomenuo i otvorio. A vi botovi pokazujete da vam ništa nije važno osim vaše koristi, tj. sendviča. Sram vas bilo!
Bice opet podela sendviva u GSP. Krenuli SNS-ovci da palmude i po obicaju da lazu narod. Smenjeno rukovostvo. Lazu. Smenjen samo DIREKTOR I SEKRETARICA. Nece biti privatizacije. Hoce. Nece biti strajka. Hoce. Isto kao sto ste organizovali prethodni da ptrkrecite pljacke tako ce te organizovati i sledeci. Nikad gore stanj u GSP to gradani vde i osecaju.
I sad oni kao daju saopštenje da bi mi čuli da DSS postoji. A sve da bi se oni uvalili u opozicioni blok. Da bi predsednika (nepostojećeg) DSS NS Bojana Radojevića, Lugonja i dalje držao na mestu direktora marketinga u Parking servisu, gde ništa ne radi, za naše pare. I to je cela ponta vesti o JGSP. Sve ista banda.
Kao Ćirović u DSS, a sa druge strane je zet gradonacelnika. A ovde se kao preko novina prepucavaju. Demagogija za narodne mase, a iza kulisa se biznis odvija.
covek na forumu NS Bulid je objasnio celu situaciju u kojoj se JGSP nalazi i koliko je lose zapravo
http://www.nsbuild.rs/forum/javni-gradski-prevoz/95-javni-gradski-i-taxi-prevoz?start=740#73538
Kad će biti vode u Bockama? Koliko vas je do sad obećavalo vodu u Bockama???
Poslednji koji su lagali i trošili pare za uzaludno kopanje su DDD. A i svi ostali su obećavali. Samo pred izbore, da namagarče ljude.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
DSS: Žele da privatizuju GSP; SNS: Maštanja večitih privezaka
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.07.2018.
•15:40 > 15:40
Komentari 33
dule
Sem samog procesa privatizacije koji može da bude sporan, može li mi neko objasniti zašto bi bilo loše da prevoznik u NS bude privatna firma.
Meni lično kao korisniku usluga su bitne cene i kvalitet usluga.
A ostale stvari, koliko ima zaposlenih (i onih potrebnih i onih nepotrebnih), ko tu zarađuje (vlasnici preduzeća ili lokalni korumpirani političari) meni nisu od neke velike važnosti.
Inače, baš sam danas išao autobusom sa Naselja do Limana. Ono što je bilo zanimljivo jeste da na trećini onih stanica sa nadstrešnicom nema nikakvog reda vožnje ali zato na svakoj uredno stoji reklama.
Biba
Zlaja
Pijačar
gg
021
Nervirati se nema potrebe, kad se vec ostalo ovde
Ns
Džodžon
NS
A.Uzeli ste na Tacni...
Ni Više Partija ni Vše Govana!!!
DSS=SNS
Zoran
gandži
Sa ovim voznim parkom smo KO TO TAMO PEVA, a ne grad kulture! Kupite godišnje 30-50 autobusa, regulišite socijalne kategorije karata, oslobodite vozače suvišnih poslova (otvaranja vrata ovih-onih, izigravanja psihologa frustriranim ljudima koji nemaju za normalnu egzistenciju pa se prazne na voznom osoblju...), sredite saobraćajnice da autobusi prolaze normalno, oslobodite grad od divljih neoznačenih linijskih taksista...imate Vi dosta toga da sredite, pa će se i problemi u GSP-u srediti. Ne mlatite praznu slamu po Skupštini, ne zapošljavajte svoj šljam po preduzećima, preuzmite odgovornost za svoja dela i nedela! DSS, SNS koji god da ste, radite svoj posao i prestanite da glumite obdanište. Građani nisu igračka za Vaše prepucavanje.
Voja
Jedino su se sindikalci dobro oparili
vesna
ZoroNS
nk
Karta je preskupa, u Bratislavi je mesecna 27 evra, Kosice (grad kao NS) 20 evra mesecno, a puno bolje prevoz radi! I imaju veci standard od nas, a jeftiniji su!
MISA
driver
Već nekoliko meseci se stvara utisak da JGSPNS ne može da održava javni prevoz na teritoriji grada Novog Sada. Da bi javnost lakše prihvatila odluku o "neophodnosti uvođenja privatnog partnera" u sistem javnog prevoza na teritoriji Grada.
Postoje planovi, u korumpiranim glavama, da uvedu privatne "partnere" u međumesni (van teritorije Grada Novog Sada) i prigradski prevoz, a da samo gradske linije ostanu pod ingerencijom JGSPNS.
Šuruje se sa više "partnera", ali se dva posebno izdvajaju: jedan za istok, drugi za zapad. Ovaj na zapadnom sektoru ima već spremnih 50 vozila.
nastaviće se ...
Vozac
Krsevi svaki dan sve gore stanje.
Nista se nije promenulo sem direktora i pojedini kadrovi opet zamenuli uloge.izmanipulisali snagom vozaca sklonili direktora i namestili njima pogodnijeg verovatno.cekajte jesen nece biti ni vozila ni vozaca u tom redu voznje.
radnik JGSP
nesa
Vojkan
Insajder
Poznavalac
deda
Seljak
Kraj sveta
Vlasta
Dark Veber
ST
Ipak
http://www.nsbuild.rs/forum/javni-gradski-prevoz/95-javni-gradski-i-taxi-prevoz?start=740#73538
Bocke
Poslednji koji su lagali i trošili pare za uzaludno kopanje su DDD. A i svi ostali su obećavali. Samo pred izbore, da namagarče ljude.
Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H